Veľmi som nešťastná, že musím písať takéto negatívne články o niektorých ľuďoch z gej komunity a ich diskriminačných praktikách, ale nedá sa mi mlčať. Skúste sa nad tým zamyslieť a prípadne sa vyjadriť v komentári, aký je váš názor.

Neuveríte, ale vznikla nová gej zoznamka na facebooku. Avšak pozor! Vo facebookovej zoznamke LGBTIQ 45+ Slovensko nejde až tak o sexuálnu orientáciu, ako ide o politické presvedčenie! Zakladateľka skupiny, Mária Š., s ktorou som sa zoznámila v Írsku, začala riešiť členov zoznamky na základe ich gramatiky alebo politickej príslušnosti.

Ak chceš byť členom zoznamovacej skupiny LGBTIQ 45+ Slovensko, nestačí ti byť len vhodne sexuálne orientovaný a mať správny vek, ale musíš mať aj správne ideologické presvedčenie a, navyše, nesmieš byť queer queer, teda príliš queer, teda zle queer.

Keď si queer queer

Slovo queer pochádza z angličtiny a znamená niečo ako divný. Teda queer queer je divný na druhú, už neprijateľne čudný. Čo to znamená, byť správne ideologicky orientovaný a nebyť príliš queer? No to nikto nevie, ale v ponímaní zakladateľky skupiny zrejme nesmieš písať inzeráty s gramatickými chybami, mať zálubu v silonkách a tiež nesmieš byť kotlebovec. Byť queer queer v ponímaní zakladateľky Márie je niečo, čo je hodné verejnej debaty v skupine a kvôli čomu budeš zrejme čeliť vyhadzovu. O takom vyhadzove by mohol rozprávať jeden môj známy, ktorý sa v skupine zastal teplých kotlebovcov:). Byť queer queer je pre niektorých gej aktivistov podozrivé, lebo títo vytvárajú v slovenskej spoločnosti verejnú mienku, že správne teplý môžeš byť iba na ten ich šorošovský spôsob.

Byť queer správnym spôsobom

Čo to znamená, byť queer správnym spôsobom? No v tejto zoznamke sa dostalo špeciálnej pocty gej aktivistke Hane Fábryovej, vďaka ktorej zoznamka údajne získala na prestíži. Hana Fábryová skromne priznáva, že ju mnohí považujú za škodnú. Priznám sa, že za škodnú ju považujem aj ja. Kto je Hana Fábry a aké hodnoty táto osoba predstavuje?

Glorifikácia šorošovky Hany Fábryovej. Akoby bozk od Šoroša zaručoval prestíž.

Hana Fábryová je známa tým, že sa verejne pochválila, že je platená Šorošom. Navyše sa vyjadrila, že by dala prednosť tomu, aby Slovensko zmizlo z mapy sveta aj s jeho bohabojným národom. Takže takéto osoby, nacicnuté na zahraničné peniaze, sú vyzdvihované vo facebookovej gej zoznamke, ktorá by za normálnych okolností mala byť politicky neutrálna. Pochopíš to? Lebo ja nie. Ak kedysi bol uctievaný ten, kto dostal pomazanie od samotného pápeža, tak dnes je asi v móde bozk od Šoroša. Ak ťa Šoroš pobozká na čelo, tak sa ti asi všetci musíme klaňať alebo čo.

Myslenie človeka, ktorý uteká pred problémami. Správny vlastenec zostáva doma, aby bojoval, neuteká, aby si užíval výdobytky zahraničných gejov.

Pomýlený gej aktivizmus

Niektorí gej aktivisti si pomýlili gej aktivizmus s antipatiou k vlastenectvu a národu. Ak sa rezidentka v prezidentskom paláci, Zuzanka Čaputovie, vyjadrila, že národná hrdosť a patriotizmus sa budujú na nenávisti, izolácii a homofóbii, tak ja, slávna slovenská spisovateľka a amatérska historička, Blažena Ovsená, zase tvrdím, že gej aktivizmus sa stavia na nenávisti k národnému, na likvidácii národného cítenia a na národofóbii. Zuzanka Čaputovie bude so mnou zaiste súhlasiť.

Takže tak, milý homosexuál, drahý čitateľ. Ak si príliš čudný gej, tak máš proste smolu. Pritom gej aktivisti sami od iných vyžadujú toleranciu voči ich vlastnej inakosti, ale sami nie sú schopní akceptovať napríklad politickú inakosť u svojich gej súputníkov. Tak mi povedzte, kto je tu queer queer, príliš čudný gej? Nie sú to náhodou títo čudní gej aktivisti, ktorí sa pasujú do role samozvaných hovorcov všetkých gejov na Slovensku?

Teplých ľudí po 45-ke sa rozhodla spájať Mária. Problém je len v tom, že v zoznamke má potrebu riešiť niekoho politické presvedčenie, gramatickú znalosť a vhodnosť sexuálnych praktík.

Vidím veľký problém u gej aktivistov v tom, že v mene celej gej komunity vytvárajú dojem, akoby národné témy neboli zlúčiteľné s homosexualitou. Avšak opak je pravdou. Homosexualita a vlastenectvo ide často ruka v ruke. Poznám mnohých, naozaj mnohých gejov, ktorí by za naše Slovensko trebárs aj hrdinsky padli v boji.

Isto aj medzi kotlebovcami sú nejakí homosexuáli a aj títo gejovia by podľa mňa mali mať právo byť členmi gej zoznamky. Lebo gej zoznamka je v prvom rade o homosexuálnej orientácii a vôbec nie o politickej príslušnosti. Zakladateľka skupiny však mala potrebu riešiť politickú príslušnosť člena skupiny. A ja sa pýtam, ako chce táto zakladateľka pracovať s kotlebovcami, keď sa s nimi odmieta rozprávať? Veď pracovať musíme s tým materiálom, ktorý máme k dispozícii, a našou snahou by malo byť pretvoriť ten materiál podľa našich predstáv. Ja sa pýtam, prečo tých teplých kotlebovcov medzi sebou nechcú? Či je to preto, že sa boja, že by z nich kotlebovci spravili voličov Kotlebu? Alebo je to preto, aby im kotlebovci nevideli cez prsty na ich šorošovské grantové schémy a projektíky? Hm?

Zoznamka alebo skrytá šorošovská platforma?

Takže tak, milý gej, ak si queer queer, teda príliš čudný gej, tak sa do gej zoznamky mojej kamarátky Márie zrejme nedostaneš. Ale či nie sú práve administrátori zoznamky príliš čudní, teda queer queer, keď v gej zoznamke okrem tvojej sexuálnej orientácie považujú za potrebné riešiť aj tvoje politické presvečenie, nedajbože tvoju gramatiku alebo fetiš? Stojí potom taká gej zoznamka vôbec za niečo? Nie je to náhodou len nejaká propagandistická platforma na podprahové pretláčanie protislovenskej šorošovskej agendy? Hm?

Ako vidím gej aktvizmus ja

Úlohou gej aktivitov musí byť, spájať gej témy s tými národnými témami, lebo homosexualita, to nie je nejaký import zo Západu, ale je to niečo, čo na Slovensku bolo vždy prítomné a čo je neodmysliteľnou súčasťou slovenského národa. Aj teplí kotlebovci patria do teplej rodiny slovenského národa. A pokiaľ gej aktivisti nedokážu spájať homosexualitu s vlastenectvom, tak potom nech teplý aktivizmus radšej nerobia.